Wszelkie reklamacje prosimy wysyłać na adres:
Alphard Sound Technology ETP
SERWIS
ul. Sportowa 1
05-600 Grójec
Warunki gwarancji i reklamacji do pobrania:
Warunki gwarancji i reklamacji ALPHARD
1. ALPHARD SOUND TECHNOLOGY ETP udziela zamawiającemu na dostarczony Towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego sprzedaży.
2. Gwarancja nie obejmuje:
- wad i usterek Towaru powstałych podczas transportu
- wad i usterek Towaru powstałych na skutek przeróbek i napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione
- wad i usterek Towaru spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników takich jak: pożar, wyładowania atmosferyczne, zalanie wodą
3. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający powinien przekazać do Alphard Sound Technology ETP pisemne zgłoszenie reklamacyjne.
4. Zgłoszenie Reklamacyjne, w formie załączonego druku musi zawierać:
- dokładne oznaczenie Towaru, którego dotyczy szczegółowy opis wady lub usterki
- kopie dokumentu zakupu Towaru
- szczegółowy opis wady lub usterki
- kartę gwarancyjną (jeśli została dołączona do Towaru)
5. W przypadku nie spełnienia warunków z punktu czwartego, Alphard Sound Technology ETP zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego Towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrywania Zgłoszenia Reklamacyjnego.
6. Zamawiajacy ma obowiazek udostepnić reklamowany Towar, wysyłajac go w oryginalnym opakowaniu na swój koszt, na adres siedziby głównej Alphard Sound technology ETP.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody (reklamacji) podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
8. Koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciażają Zamawiającego.
9. Jakiekolwiek reklamacje, zgłoszone w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą byc dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany Towar.
10. W przypadku, gdy usunięcie wad Towaru jest niemożliwe lub wiąże sie z nadmiernymi kosztami, Alphard Sound Technology ETP uprawniony jest do wymiany na wolny od wad.
11. Alphard Sound Technology ETP rozpatrzy Zgłoszenie Reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował wadliwym Towarem do zbadania oraz pisemnym Zgłoszeniem Reklamacyjnym.
12. Alphard Sound Technology ETP dołoży wszelkich starań, by reklamacje były zrealizowane w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
13. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.
|